Tema: Re: gyvybės draudimo nutraukimas, 10 metų ir gpm
Autorius: Sail
Data: 2017-11-08 09:06:51
Tada tiesiog skaiciuoji ar verta laukti 18 menesiu, ar nutraukti dabar.

Reikia paskaityti apmokestinima, ir jei tikrai nebus pajamu mokescio tavo
atveju kai sueis 10 metu, tada gal ir verta palaukti.

Siaip nesuk sau kiausu, daznai buna kad gyvenime pridarai nesamoniu. Svarbu
kad is ju pasimokai ir nekartoji.

As irgi issiduriau kazkada, bet paskiau nutraukiau sutarti sudaryta iki 2002
metu, nors tu sutarciu apmokestinimas dar buvo humaniskesnis. Bet vis vien
manau nutraukti buvo sprendimas visiskai teisingas.

Dabar visus siulancius gyvybes draudimus siunciu nx.