Tema: Re: gyvyb?s draudimo nutraukimas, 10 met? ir gpm
Autorius: Sail
Data: 2017-11-08 13:21:33
Vat cia ir idomu.

Kai ziuri kriminalines kronikas, tai zmona/vyras nugalabija sutuoktini
dazniausiai uz sesiazenkle draudimo ismoka doleriais.
Man visada klausimas kiek imokos pas juos uz tokias  draudimo sumas.

Pas mus siulo draudimas kazkokias juokingas gyvybes draudimo sumas, kurios
duok dieve padengia laidotuves + isgertuves...

Arba privalomai bruka prie masinos draudimo dar vairuotojo ar keleiviu
gyvybe 5 (jei gerai pamenu) tukstanciu litu sumai.
Ka tokia suma padengtu?