Tema: Re: gyvybės draudimo nutraukimas, 10 metų ir gpm
Autorius: none
Data: 2017-11-08 08:23:22
Visi šitie draudimai yra geras produktas tiems, kas nesugebau pats
atidėti juodai dienai arba taupyti. Kitu atveju tai yra draudikų šėrimas.
Visada galvojau, kad jei išlauksiu 10 metų, tai nereikės tų 15% mokėti
gavus išmoką, dabar sužinojau, kad reikės -
https://www.vmi.lt/cms/web/kmdb/konsultacines-medziagos-katalogas/-/asset_publisher/Pec85c90jXW4/content/gyvybes-draudimo-ismoku-pagal-gyvybes-draudimo-sutartis-sudarytas-nuo-2003-01-01-nuo-2003-01-01-iki-2012-12-31-ir-sudarytas-nuo-2013-01-01-apmokestini/10174

Dar turiu ir vaikus apdraudęs, bet pagal vmi lentelę jei sulauksiu 10
metų ir išmokos gavėjui dar nebus 26 metai, tai nereiks tu 15% mokėti.
Draudimo sutartyje parašyta, kad apdraustasis ir naudos gavėjas yra
vaikas, tai čia tas pats, kas ir išmokos gavėjas? Nors išmoką perves man
į sąskaitą, tai gal ir ne tas pats.

Dabar noriu pasiskaičiuoti ar apsimoka dar šerti draudikus kelis metus,
ar nutraukti iškart, prarandant didesnį procentą, bet turbūt ne didesnę
sumą.