Tema: Re: gyvyb?s draudimo nutraukimas, 10 met? ir gpm
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-08 16:20:38
Osnekyla klausimu - kodel ten Amerikoje draudikai uzsiima labdara? Gal tada
nereis tiket vienu sakiniu is konteksto. Nes toki draudima as tau manau irgi
galiu padaryti. Tik salygos bus, kaip cia pasakius... Pavyzdziui, draudimo
suma bus 100.000 doleriu. Is ju tu galesi 2000 panaudoti kuno pargabenimui
(is Kauno į Klaipeda), laidotuviu organizavimui 8000 ir gedulingiems pietums
2000. Su salyga, kad tai atliks patikimas, mano isrinktas laidotuviu agentas
(spek kas jo akcininkas). Nepanaudosi - tavo reikalas. Toliau test salygas?
Jei idomu, galim derint.

"Sail"  wrote in message news:otv3b4$3d7$1@trimpas.omnitel.net...

Musu rinka iskreipta per subine. Na bet ne man tave mokyt sioj srity.

Greitas linkas is bet kur su menesinem imokom
https://www.jrcinsurancegroup.com/term-life-insurance-quotes-25000-50000-75000-100000/

7-15 USD imoka menesiui gyvybes draudimo polisui 100K USD, cia zmogui
vidutinio darbinio amziaus.

Pas mus kas nors ka nors panasaus pasiulys?