Tema: Re: Testamentas ir NT
Autorius: 123
Data: 2017-02-13 16:22:25
> Rastu kreipesi ir rastu atsake? Nes deklaravimo istatyme tokio reikalavimo
> nera.

Seniunijoje atsake zodziu, nes net neprieme jokio prasymo apie isdeklaravima
is NT paveldetojos kuri tipo nera nei globejas nei tevai...

> Ne, nebent vel kazkas nutyleta.

Nezinau, kiek man sako, tai tie vaikai yra kazkokios jos  gimines vaikai ir
ta motina juos paeme globai pries gal 10metu... kai is tikros motinos ateme
teises...
siuo metu vaikams 13 ir 17m.
kaip dukra masto, gal vaiku teises bando tempti i tai, kad tam 17bernui tuoj
pilnametis ir butu tipo kur gyvent...
na bet juk svetimi ir pavarde svetima...

> Pateikti prasyma seniunijai. Remiantis deklaravimo istatymo 11 str. 1
> punkto 3 dalimi.

Ok. Tada sakysiu, kad vel eitu ir bandytu pakartot procedura remiantis jusu
nurodytais straipsniais.