Tema: Re: Testamentas ir NT
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2017-01-10 16:28:28
Nu tai nueikit pas ta notara ir normaliai iskamantinekit: kodel to
reikia, jei NT jam niekada net ir nepriklause. Gal sakys: ai jo,
nepastebejau... tai tada nieko nereik, butas jusu. Arba paaiskins kame
reples is tikruju.

Vat mano senelis neseniai norejo savo turtus uzrasyt anukams (ir man
tame tarpe). Buvo isistikines, kad viskas priklauso jam ir nueis pas
seniuna ir patvirtins testamenta. Per pusmeti mes jam vos ne vos
isaiskinom, kad realiai tai viso turto puse dar ir mociutei priklauso.
Tokiu atveju ten galima kazkoki bendra testamenta rasyt. Mociute siuo
atveju niekam nepriestaravo.
O galejo but idomiu niuansu, nes paveldetoja butu ji, bet ji netikra
mociute, ji antra senelio zmona ir jokiu vaiku neturejo. Beveik visi
turatai igyti kai jau ji buvo senelio zmona. Gaunasi, kad is jos poto
paveldeti jau butu sunkiau...