Tema: Re: Testamentas ir NT
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-01-24 21:44:15

"123"  wrote in message news:o68aan$2f8$1@trimpas.omnitel.net...

> Gali nevaryt - gyvent kartu nes jai priklausys 0.375 buto.

>Tai ji 20metu siunte mamai pinigus, kelis kartus per metus vazynejo pas
>mama i LT, kai mama pradejo silpneti, veziojo pas daktarus, paskutinius
>metus isvis istisai slauge....ir kai mama jai viska palieka...

Viska nelygu visa buta, o tik tai kas priklause jai - tai yra puse buto
minus privalomaja dali pagal istatyma, kuri lieka sutuoktiniui.

O ta graudi istorijos dalis apie mama, pinigus ir slaugyma... Istatymui tai
neidomu. Kad dukra atliko pareiga mamos atzvilgiu, jai nesuteikia teises
pretenduot nei į patevio, nei i mano turta. Jei mociute davatka puse
pensijos i baznycia nese  - gal anukeliui irgi kampa altoriiaus reiktu
atpjaut? Nihuja. Ir dar ziurim is kitos puses - mama 20 metu viena gyveno
bute, kurio jai priklauso tik puse.

Tai jau ne paveldejimo bylos klausimas.