Tema: Re: Testamentas ir NT
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-02-02 12:15:08
Mano mociute kaime gyveno viename name per puse su kitais zmonemis. Namas
kaimo masteliu neblogas, vieta irgi. Tai kaimyne vaikus ir anukus normaliai
su testamentu šokdino - kas nepaitnka iškart išbraukia ir kitam dali namo
bei santaupas nemazas kitam uzraso. Tai tie nors ir nenoredami, bet vistiek
padedavo kuo tai. Tik po mirties isaiskejo, kad santaupu - nelabai, o namas
senai mano mociutei ikeistas  - kaimynei priklause antras aukstas, reikejo
stoga remontuoti, laiptus naujus irengti, tulika, tai sutare, kad mes viska
apmokame, o po mirties perimame antra auksta.

On 2017-02-01 22:02, Signalizacija wrote:
> tai ka jis reikškia, jei nieko nereiškia?

Dėl grožio šiaip jis. Visi namie įsirėminę ant sienos kabina. Ypač,
gražiai atrodo, kai ten Eifelio bokštas palikimui įrašytas.