Tema: Re: Testamentas ir NT
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-01-24 18:44:36

"123"  wrote in message news:o67uii$tuu$1@trimpas.omnitel.net...

>Na as pasakoju dukros zodzius, nes ta dukra mano drauge, kuri cia iklimpo
>nuo liepos men.

Tai kad pasakojimas keiciasi. Pries tai buvo mama savininke
vienareiksmiskai, dabar pasirodo jai tik puse priklause. Is pradziu nezinma
kur gyvena, po to - atsiranda ir t.t. ir pan.

>Tas vyras "alhasas" jis bute nedeklaruotas ir senai tame bute negyveno ir
>po teisetos zmonos mirties niekur jis nesikreipe ir nieko neieskojo, nes
>jis alhasas...

Paveldejimui tai itakos neturi.

>bylos, ta dukra ta alhasa susirado ir atsiveze ir jis is notares suzinojo,
>kad jam priklauso 1/2 buto tai jis niekur is jo ir nebesikrausto.... nes ir
>moket uz nieka nezada ir nesiruosia...

Jo teise. Jei taip tesis - dukra gales perimti jo dali. Su laiku.

>kai notare pasake, kad byla pirmiausia turi buti padaryta alhaso vardu, tik
>po to pagal testamenta bus atidalinta 1/2 dukrai, tai ji nebezino ka daryt,
>nes nesutinka su notare

Kas ta byla?

>...todel nieko dabar nebedaro...

Maladiec

>Buvo pas kazkokia advokate pasikonsultuoti, tai ta pasake, jei yra teisetas
>vyras, tai tipo mirties, viskas priklauso vyrui, kuris ten gali sutikti su
>testamentu ir ta puse dukrai atiduoti.... bet gali ir nesutikti...

Kodel viskas? Yra dar kitu aplinkybiu? Nes vaikai irgi paveldi.

>nes cia jei kazkur nueit, tai pas visus advokatus visur eiles ir is kart
>pinigai reikia moket....

Eiliu tikrai nera. Pradine konsultacija tikrai ne karve kainuoja.