Tema: Re: Testamentas ir NT
Autorius: 123
Data: 2017-01-24 18:15:14
> Kazkoks buitines teises ir nesamoniu misinys. O kaip del tos dalies, kad
> vyras nesikreipe tris menesius del paveldejimo? Nes kvepia variantu, jog
> kazkas pasakoja tik sau naudinga istorijos dali.

Na as pasakoju dukros zodzius, nes ta dukra mano drauge, kuri cia iklimpo
nuo liepos men.

Tas vyras "alhasas" jis bute nedeklaruotas ir senai tame bute negyveno ir po
teisetos zmonos mirties niekur jis nesikreipe ir nieko neieskojo, nes jis
alhasas...
Visus doc pradejo tvarkyti dukra, nes turejo testamenta.

kaip pasake notare, kad be to teiseto vyro paraso dukrai negali isduoti
bylos, ta dukra ta alhasa susirado ir atsiveze ir jis is notares suzinojo,
kad jam priklauso 1/2 buto tai jis niekur is jo ir nebesikrausto.... nes ir
moket uz nieka nezada ir nesiruosia...
kai notare pasake, kad byla pirmiausia turi buti padaryta alhaso vardu, tik
po to pagal testamenta bus atidalinta 1/2 dukrai, tai ji nebezino ka daryt,
nes nesutinka su notare...todel nieko dabar nebedaro...

Buvo pas kazkokia advokate pasikonsultuoti, tai ta pasake, jei yra teisetas
vyras, tai tipo mirties, viskas priklauso vyrui, kuris ten gali sutikti su
testamentu ir ta puse dukrai atiduoti.... bet gali ir nesutikti...

Gal zinote tada kur galima butu kokiam advokatui internetu aprasyt
situacija, kad bent jau patartu ka toliau daryt....
nes cia jei kazkur nueit, tai pas visus advokatus visur eiles ir is kart
pinigai reikia moket....