Tema: Re: Ar padariau klaidą?
Autorius: Rrr
Data: 2016-12-05 01:37:31
Principu rodymas, tai spjuvis i sulini, is kurio geri, jeigu bendravimas
normalus ir imone nera kazkokie aferistai.

Atsimink, jie greiciausiai turi pazistamu kitose imonese uzsiimanciose
tokiais paciais ar panasiais darbais, parodes principus gali nerast
tokio darbo koki dirbi dabar ar bent jau toje sritije. Is patirties
galiu pasakyti tai, kad net ir konkurentai bendrauja vieni su kaitais ir
tikrai pasidalina informacija apie zmones.

O jeigu viskas graziai, gal net kada patys paskambins ir pasiulys, kai
atsiras galimybes. Paciam sprest.

Niekam nera malonu atleidineti zmones ir tai be reikalo nedaroma
(nekalbu apie aferistus). Arba yra problemu imoneje (greiciausiai su
pinigais), arba esi blogas darbuotojas. Jeigu variantas A, tai manau
reiktu elgtis graziai ir palaikyti gerus santykius.

Del zmoniu su mazesne patirtim, tai atsimink, kad tokiem maziau reikia
moket, o darba vis tiek padaro siaip ne taip. Tai jeigu imoneje
problemos, normalu, kad geriau atleisti daugiau uzdirbancius, jeigu yra
zinoma, kad like susitvarkys su darbais.

Tavo vietoje buciau mandagus, nekonfliktiskas, sutikciau su viskuo ka
siulo (jeigu tai yra teisinga/teiseta) ir pradeciau ieskotis naujo darbo.