Tema: Re: Męs durneliai?
Autorius: Audrys
Data: 2016-05-16 22:19:16
tiesiog idomu is zoologinio poziurio.

"Tomas"  wrote in message news:nhd1b9$kvu$1@trimpas.omnitel.net...

Skaudi tema intelektualumas, kad taip spurdi?
Priesh 3 metus pirkau sketi kitaiska 3 m skersmens, geriausia kaina tuo metu
buvo. Baseina dar, reali normali kaina pasitaike, ish lenku nebutu gavesi
pigiau, bet tai retenybe maximoj kazka gaut pigiausia. Shiaip uzhpiso jie
mane su savo feikinem akcijom, uzhlupa kainas dvigubas ir tada skelbia 40%
nuolaida, pyderai. Kad tokius vyjabonus darytu kokia nors norfa - neteko
pastebeti, bent jau ne taip naglai.