Tema: Re: Męs durneliai?
Autorius: Julius
Data: 2016-05-16 12:21:38
"Evaldas" <nera@mailo.lt> Wrote in message:

Tikėjausi kažko panašaus. Tokio pačio proto esi, kaip ir vienas iš
 maksimos ožių, kuris bandė teigti, kad kalafioras - rusų
 provokacija. Labai gerai. Ant tokių sprando ir joja tie pižonai.
 Tokie ir krauna jiems kapitalą, nes jiems maksima kaip mama.

Graudu kad lietuviai nesusitelks niekad daugiau Baltijos keliui.
 Ir toliau kraus maksiminiams kapitalą tie "nedurneliai" . Numes
 kokį importinį šūdą su didele "nuolaida" ir nupirkti visi.

Labai įdomu būtu paeksperimentuoti lietuvių nepakantumu europai
 nedraugiškų šalių atžvilgiu. Pervestu tarkim iš Rusijos į
 kiekvieno lietuvio, turinčio bet kuriame banke sąskaitą 50000€.
 Net matau, kaip didelė dalis LT "patriotų" su didžiausiu įniršiu
 puls gražinti tas sumas atgal siuntėjui. O jei dar reikėtu ir
 tarptautinį pavedimą savo lėšom apmokėti...?
Va tada pamatytume tikrus patriotus. O iš njuvsu keli triohalos,
 kurie daugelį vatnikais vadina, tai tikrai siūstu juos atgal,-
 ane?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/