Tema: Re: M
Autorius: fenix @w
Data: 2016-05-16 09:57:43
On Sun, 15 May 2016 09:39:07 +0300, Igaliotinis wrote:

> ten nieko nera.

is dalies teisus esi. yra pardziu, kuriose tas pats kas maximoj tik pigiau,
bet pasirinkimo musu islavejusiam skoniui tikrai mazai. kaimiecio skoniui
- uztenka.
gali pats paziuret: tarkim yra kokie 5 spec produktai ne stambiuju gamyklu
gaminti kuriu kainas zinai mintinai, pvz koks Rududu indelis, šokoladas
"Tau" ir pan., gali palygint kiek centruose ir kiek kaimo pardese - gali
nustebint skirtumai.