Tema: Re: Legalus idarbinimas
Autorius: pa@pc.lt
Data: 2016-05-13 18:16:16
Darbdavys taiko drausminės nuobaudas. Griežčiausia nuobauda- atleidimas iš
darbo
Tai ir yra pasekmė.
Eilinis teisinis absurdas ant LT

"Vaidas"  parašė naujienų news:nh3g7p$erh$1@trimpas.omnitel.net...

Išplaukianti pasėkmė - gali darbdavys prašyti atlyginti nuostolius.
Daugiau lyg ir nieko, bet gal kokį niuansą atrastumei kituose
įstatymuose, kaip kad minėjo tau.
Kadangi paprastai tie, kurie linkę spjauti ir dingti, nedaro atsakingų
darbų, tai ir nuostoliai būna per maži, kad teistis.
Ir tokių situacijų, kai dingstama su visam ar šiaip savaitei
nekvalifikuotam darbe daug. Bet ir atsakingų žmonių nekvalifikuotam
darbe yra.

Vaidas