Tema: Re: nelegalus autoservisas
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-05-07 01:53:06
Tai aš tikriausiai ir būčiau tas, kuris sugeba susišnekėt geriausiai..
Tas veikėjas matai savo istoriją pradėjo nuo to, kad jam prieš garažus
turi priklausyti vietos mašinoms, nesvarbu kieno ten žemė ar koks
pravažiavimas.. Žadėjo, kad vazonus rasim greitai jei dar važinėsim
prieš jo duris :) Apsiramino šiek tiek, tik kai suprato, kad pirminė jo
idėja nesigauna - norėjo garažų plotą paversti dviaukščiu biuru visiškai
perstatydamas), pasidarė vandens ir kanalizacijos projektą, ant kurio
niekas kur reikia nepasirašė (pats taip sakė)..