Tema: Re: nelegalus autoservisas
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-05-03 02:56:20
Garažų masyvas pilnas šiaip jau, ir aktyviai naudojamas. Daugelis garažų
ten priklauso aplinkinių namų gyventojams.

Kalba eina ne apie kiemą dabar (ten šiaip, vardan pokalbio užsiminiau),
ir pateikiau kaip žmogaus mentaliteto pavyzdį - nori valstybinio kiemo
gabalą atsitvert nes prieš garažą - viskas jo, nes nu kaip gi kitaip
gali būt (supranta kad tik poniatkės, bet aiškiai be užuolankų duoda
suprast - kad jo - teisingiausios)