Tema: Re: nelegalus autoservisas
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-05-03 02:58:49
Teisiškai taip, ir visi "svečiai" be numerių gauna policijos skambutį
gan greit.. nespėjusių pasirodyt su tralu neišveža tik todėl, kad nifiga
tralui kaip susisukt nėr..

Savi išvis galėtu numerių nepalikinėt - aš bent atmintinai ~40 mašinų
galiu identifikuot..

Vėlgi, panašu kad negalima užsimint nė žodžio apie oftopiką, nes iškart
kimbat :)