Tema: Re: Danske saskaitu perkelimas i Swedbank
Autorius: Exx
Data: 2016-04-13 09:02:42
On 2016.04.07 14:18, Nitro wrote:
> Pasakyk nuosirdziai, o pries klausdamas tu pasiskaitei sutarti ir bendrasias salygas.
>
> Visi klausimai i tavo atsakymus slypi ten :)

labai gerai, kad skaitei - todėl tavęs ir paklausiu - ar Danske perduos
visą istoriją įplaukų ir išlaidų SWED'ui? Ir ar jos atsidurs mano SWED
kortelės archyve, kad as galeciau bent uz 5-10 metų pasižiūrėti kas
buvo. Nes tai labai man aktualu - popierinis variantas netinka. O gal
Danske visada galesiu pasižiūrėti kas buvo? Kaip visa tai bus kas ten
parasyta, jei jau skaitei?