Tema: Re: Danske saskaitu perkelimas i Swedbank
Autorius: Baterijas
Data: 2016-04-07 17:05:22
Tiesą pasakius, aš nesu Danske klientas ir mane ši problema liečia tik iš
smalsumo. Aš neabejoju, kad sutartyje parašyta, jog bankas gali keisti
sutarties sąlygas prieš tai įspėjęs. Bet tas neatsako į klausimą.

"Nitro"  parašė naujienų news:ne5fmn$g9k$1@trimpas.omnitel.net...

Pasakyk nuosirdziai, o pries klausdamas tu pasiskaitei sutarti ir bendrasias
salygas.

Visi klausimai i tavo atsakymus slypi ten :)