Tema: Re: Danske saskaitu perkelimas i Swedbank
Autorius: Aras
Data: 2016-04-06 09:39:38
O tu informuok banką, kad tavo sutartis nuo kažkurios dienos automatiškai tampa tavo žmonos sutartimi su žmonos naujomis sąlygomis ir t.t., ir pan. Ir jeigu jie neatsakys, tai bus patys kalti. Gali dar žmonos reikalavimus bankui surašyti internete, kad bankas pats susirastų ir išstudijuotų.

Netingėčiau, tai pasismaginčiau.