Tema: Re: Draudimas ir patalpų užliejimas vandeniu
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-21 16:11:10
On 2016-03-21 15:57, Linas Petkevičius wrote:

> Ir ka sako, kodel tik viena siena siulo remontuot?

Sunku pasakyt, gal dėl to, jog nesikalba tarpusavyje jų ekspertai :) Nes
pirminės apžiūros metu sutiko su nuomone, jog tokių tapetų nerasi, bet
kitas LD darbuotojas ruošė sąmatą ir joje tik viena siena paskaičiuota.
Aš irgi turėjau vilčių, jog šioje vietoje kabliukų nebus.

Šiuo metu sutarėm, jog aš atsiųsiu savo sąmatą, kurią man paruoš mano
samdyta įmonė ir tada spręsim reikalą toliau.

> Pavyzdziui duoti parduotuves, kur pirkti dabartiniai tapetai kontaktus.

Atvirai pasakius, aš turiu tik lengvą įtarimą, kurioje parduotuvėje jie
pirkti, bet ir tai neįsitikinęs. Net nežinau ar ta parduotuvė dar
egzistuoja. Tapetai pirkti vieni brangesnių tuo metu, bet veiksmas vyko
prieš 20 metų. Jie tik perdažyti neseniai, bet pačių tokių tapetų
paieškos yra iš esmės neracionalus užsiėmimas.

> Perduoti komentarus draudikui.

Telefonu jau perdaviau, o kartu su nauja sąmata nusiųsiu ir surašęs raštu.