Tema: Re: Draudimas ir patalpų užliejimas vandeniu
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-21 15:53:26

> Gerai butu tai ir draudikui duoti zinoti.

Jie apie tai informuoti pirminės apžiūros metu, kurioje dalyvavo jų
ekspertas.

> Neieskos.

Tada kaip jiems įrodyti faktą, jog "tokių tapetų nupirkti neįmanoma" ir
jog teks visus pakeist? Nes dabar gaunasi žodis prieš žodį. Aš sakysiu
"neįmanoma", jie sakys "įmanoma". Ant kieno pečių gula įrodinėjo našta?
Ir kokia įrodymo forma būtų tinkama?

> Jei tai neparodyta draudimo atstovui apziurint buta, teks tai derinti is
> naujo.

Jie viską apžiūrėjo, viską nufotografavo ir išsimatavo. O kaip ten ką
tiksliai reiks techniškai tvarkyti, aš jiems apžiūros metu nurodyti
negalėjau, nes ne esu statybininkas... Techninius remonto niuansus
išgirdau vėliau, kai pasikviečiau savo pažįstamą meistrą ir jis
pakomentavo draudimo pateiktą sąmatą, atsižvelgiant į realų vaizdelį
patalpoje.