Tema: Re: Draudimas ir patalpų užliejimas vandeniu
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-21 15:18:17
On 2016-03-21 14:30, Linas Petkevičius wrote:
> Ar tu manai, kad drauddikas pagal nutylejima visada turetu klientui
> siulyti visu tapetu keitima ir laikyti, kad tokiu nera rinkoje daugaiu

Aš taip nemanau. Klausimo sąlygose aiškiai parašiau, jog "tokių tapetų
niekur negaus", nes taip ir yra. Jei juos būtų galima nupirkt senukuose,
šito mano klausimo njusuose nerastum :) Bet draudimui aš pasiūlysiu juos
paieškoti patiems, nes logiškai mąstant, aš neprivalau taikytis su
skirtingais tapetais toje pačioje patalpoje.

Yra ten ir kitų techninių niuansų kodėl kitaip nesigaus. Pvz. užpiltos
lubos irgi išklijuotos dažomais tapetais ir lubos buvo klijuotos pirmos,
todėl kai jie lups tapetą nuo lubų, kaip minimum nuplėš ir palei visą
perimetrą sieninius tapetus palubėje ir dekoratyvinį apvadą. Plius
sieniniai tapetai dažyti dviem atspalviais. T.y. 2+2 sienos, todėl šansų
priderint ir tapetus ir spalvą, tikslu sutvarkyti tik vieną sieną ir
nesugadint kitų, tiesiog nėra šansų. Tą jau patvirtino nepriklausomai
pasikviestas meistras.

Be to, meistras patikino, jog ir kai kurie darbų įkainiai žalos sąmatoje
yra nerealūs, nes už tiek niekas šitų darbų Vilniuje nedarys. Ir keli
reikalingi darbai neįskaičiuoti. Va, tokia situacija.

p.s. mano tikslas tikrai nėra "apiplėšti" draudimą ir nachaliavu
apšnerkštos patalpos euro remontą pasidaryti :) Kosmetinis remontas toje
patalpoje atliktas 2015 metų rugsėjį ir ten viskas atrodė kaip nauja.
Mano tikslas, kad viskas grįžtų į pradinę būklę, o ne kad būtų sukurtas
naujas natiurmortas :) T.y. visiškai teisėti lūkesčiai.