Tema: Re: Zebra upload
Autorius: ZK
Data: 2009-01-25 17:02:02
Seniau turejau 1mbps upload, nebuvo jokiu problemu. Vietiniai rajono
darbuotojai tyre N kartu linija [del problemu buvusiu iki modernizavimo], ir
jos parametrai puikus. Tiesiog kazkada is ryto isijungiau interneta, o
upload jau tik 640kbps. Nagai kazkam panizo, ne kitaip. Gaila kad klientas
gaus kas priklauso.