Tema: Re: Zebra upload
Autorius: Levas
Data: 2009-01-25 15:46:36
> Perejus 2005 m i Zebra Premium pingas staiga krito iki 8 - 10 msek. Linijos niekas
> nejudino.kame reikalai (!?)

mane labiausiai stebina tokie pasakymai "linijos niekas nejudino"! Tu ja kaip monitorini? Issikasi visa per visas krosines dezes iki telefono stoties kas menesi ir matuoji su liniuote? Pagal tave, tai atrodo, kad teo laidu nevedzioja ir telefono stociu pas mumi i siukslyna nepriduoda...

Gal jau seniai pats su savo telefonu sneki per optini kabeli ir voice over IP. Ir tavo pasnekesiai laksto tuo paciu kabeliu kaip ir CS pingai.

Bye, Levas