Tema: Re: Zebra upload
Autorius: ZoomX
Data: 2009-01-25 06:17:17
Nu nezinau ka prisidirbai, pas mane viskas OK ir eile metu. Keisti planai ir
atnaujinta iranga. Zinoma ir planas ne bazinis :).
Jei ten planas numatytas tam greiciui tada skambini 1817 ir registuoji
gedima. Dar zinoma priklauso nuo modemo. Pageidautina, kad palaikytu ADSL2+
standarta nors su nedideliu greiciu dirba ir seno modelio dsl modemai .Ar
ilga tel. linija iki stoties .
Modemo meniu yra punkatas kur gali paziureti kokie DSL linijos parametrai.
Zinoma svarbu zinoti koks ten planas. Dabar burimas is kavos tirsciu.