Tema: Re: Zebra upload
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-01-25 15:08:49
Mano atveju tokia istorija:   (jau kazkada rasiau)
Isivedus 200 x metais City uz 360 Lt plana greitis buvo koks priklauso, bet pingas i
artimiausia TEO taska (gateway) buvo ne maziau 50 msek. Zaidziant Counteri pakildavo iki
300 msek. kol neismesdavo is serverio , bo ten tokiu letaeigiu niekas nenori laukt.
Perejus 2005 m i Zebra Premium pingas staiga krito iki 8 - 10 msek. Linijos niekas
nejudino.kame reikalai (!?)
Greitis daznai budavo maximalus, daugiausia ne piko valandomis, Lietuvoj beveik visada
  Pernai maximalus greitis  ( 4000/768 ) jau pradejo fusheruot, atsirasdavo retai.
Po "remonto" sustojo kaip ibesta max 3000/512 ir niekada nebeatsistato, nei nakti ne
diena. Buna daznai, ir suleteja.
 faktas, kad reikia jungtis Inita, o geriausia variantas butu pasilikt abu ;)