Tema: Re: Zebra upload
Autorius: ZK
Data: 2009-01-25 11:09:44
Paskambinau jiems, tai pakele linijai upload nuo 640 iki 768kbps. Dabar jie
lyg ir sutarties salygas vykdo, bet man nuo to beveik nieko geriau. Gal
kokiais 30kbps ir pagreitejo upload. Kiek zinau, tai kad uztikrintu realu
768kbps issiuntima, linijai jie turetu duoti apie 910kbps. O dabar vistiek
as ant ledo, o jie laimi.