Tema: Re: Zebra upload
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-01-25 16:27:21
Pernai, kai buvo atejes "meistras", bent kabelio nuo buto iki paskirstymo namo apacioj,
nekeite, koks buvo, tas ir liko. Abejoju, ar jis is viso judino kabelius, tiesiog sumazino
greiti ir tiek..
 tuo metu buvau ne Lietuvoj, galejo man sakyt ka tik nori. bet as ta kabeli pazistu ir
matau, kad nejudinta..
  Man  pravede pacioj pradzioj jungiantis  i DSL City + kazkuri tai plana 2002 mazdaug..

  Siaip as nesiruosiu su jais aiskintis, geriau nebus.

Init yra name atvesta.
Yra ir Mikrovisata, bet MV networko nera. Sitas netinka.
Dar butu variantas pasizaist su Zebros DSL, bute yra dar viena TEO linija , reklamavo
baisias nuolaidas vos ne uz dyka metams.. Tiesiog eksperimentui..
bet ne mano vardu, reikai derint, kaip sakoma.. Nera laiko, neuzilgo isvaziuoju pas BT.