Tema: Re: Zebra upload
Autorius: Baldocer
Data: 2009-01-25 15:52:24
"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:glho90$2im$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano atveju tokia istorija:   (jau kazkada rasiau)
> Isivedus 200 x metais City uz 360 Lt plana greitis buvo koks priklauso,
> bet pingas i artimiausia TEO taska (gateway) buvo ne maziau 50 msek.
> Zaidziant Counteri pakildavo iki 300 msek. kol neismesdavo is serverio ,
> bo ten tokiu letaeigiu niekas nenori laukt.
> Perejus 2005 m i Zebra Premium pingas staiga krito iki 8 - 10 msek.
> Linijos niekas nejudino.kame reikalai (!?)
  turbut kai pasiule naujesnius planus atitinkamai ir buvo atnaujinta iranga
pastotese ir t.t. bei nedaug premium vartotoju.

> Greitis daznai budavo maximalus, daugiausia ne piko valandomis, Lietuvoj
> beveik visada
>  Pernai maximalus greitis  ( 4000/768 ) jau pradejo fusheruot, atsirasdavo
> retai.
> Po "remonto" sustojo kaip ibesta max 3000/512 ir niekada nebeatsistato,
> nei nakti ne diena. Buna daznai, ir suleteja.
vadinas jie kazka ten yra uzfiksave, gal mate kad linija nestabili ar dar
kazkas netvarkoje, gal dar koks techninis bybaizmas, jie tau keite kabeli
kiek atsimenu nuo skydelio ? iki modemo..tuo paciu kazka pachimichino ir
pastoteje arba pas save, iseitis 1. Initas 2. Per pazystamus ar dar kaip
kitaip susirast koky advanced teo technika ir bandyt suderint kad bandytu
tau linija pajunginet ivairiais rezimais, t.y. ijungt maksimalu linijos
pralaiduma ir aisku pas tave jau modemas turetu but ADSL2+ ready, cia manau
jie tau priverstinai padare apribojima max 3000/512