Tema: Re: Ode mazuciui
Autorius: Spakains
Data: 2009-09-11 12:31:33
Per juoko prizmę reik žvelgt ir apkalbinėt nenaudėlius politikus, kur
milijonus švaisto, o ne dorai besistengiančius krepšininkus. Taip,
klaidų daug, bet kas jų nedaro? Man tai kaiptik susidarė įspūdis kad
stengėsi kaip tik įmanydami, o čia prisirenka "specElistų" su savo
pašiepiančiais komentarais ir ketureiliais. Po tokių pasakorių iš viso
noras žaist dingtų. Tikro lietuvio mentalitetas: kol laimi tai LIETUVA,
kai jau prapisa tai šaipomės. Ir iš kur tokių aguročių atsiranda. Jei
sergi nuo pradžių, tai sirk iki galo.