Tema: Re: Sumaise... :)
Autorius: vaidas100
Data: 2015-09-08 11:06:02
Tau ką per TV pasako tiki 100%?
Aš linkęs dar mąstyti kam tai naudinga, ar tai logiška ir t. t. :)

Pvz. kai prasidėjo ta visa violetinė-pedofilinė istorija pirmą vakarą
žmonai pasakiau, kad visa tai debilavoto vyro kerštas ex bobai... :)

 > ar tu linkes tiket, kad eu komisija yra papirkta naftininku

Šiuo konkrečiu atveju nemanau...
Pats puikiai žinai, kad valdininkams/politikams/mokslininkams reikia
imituoti, kad jie kažką daro - statistika pritempiama, į kažkokius
"nenaudingus" faktus "pamirštama" atkreipti dėmesį...

Bet šiaip EU lobizmo tikrai pakanka:
Plazmos...
Kaitrinės lemputės...
Lietuvos ūkininkų ankstyvas išsiuntimas pensijon...