Tema: Re: Sumaise... :)
Autorius: Zhegonskas
Data: 2015-09-08 10:19:21
na pilkos masinos prieblandoje be sviesu tikrai matosi ne kaip. to
"akinimo" buna ten kokia 15 min.

nu bet jei eu turi direktyvas, kad patariama vazinet su ijungtais, tai
as linkes tiket, kad tyrimai buvo padaryti rimtesni, nei vieno
puszhlibio erelio "mane akina!".

ar tu linkes tiket, kad eu komisija yra papirkta naftininku ir
morodieriu renkanciu nupistu vaikuciu kunus asociacijos? :)