Tema: Re: Sumaišė... :)
Autorius: cooleris
Data: 2015-09-06 13:50:15
Tai tadu jau ir bazukas ir kulkosvaidzius integruoti i priekini buferi
reikia leisti
Nu arba i galini ziurint kurioj pusej negerbejas:)

On 2015-09-04 08:25, vaidas100 wrote:
> Esu kategoriškai prieš bet kokius mano laisvės suvaržymus:
> 1) greičio matuokliai
> 2) gulintys policininkai
> 3) etc.

Gal juokus mėgsti? Visos šios priemonės būtų perteklinės, jei lietuviai
būtų sąmoningi vairuotojai. Lietuvoje būtent tas ir akį rėžia, jog visi
laksto kaip išprotėję. Man irgi nepatinka tie gulintys policininkai ir
greičio matuokliai, aš stengiuosi greičio neviršyti, tai man jie sukelia
tik nepatogumus ir papildomą stresą, bet aš suprantu KODĖL JIE REIKALINGI!

Kasdieninis vaizdelis Lietuvos kelyje - greitis 60 km/h, važiuoji kiek
greičiau ~ 70 km/h, tai pastoviai tave lenkia važiuojantys 80-90 ar dar
greičiau. Ir akivaizdžiai matai galiniame veidrodėlyje, jog tie
priedurniai dar ir nervuojasi, jog "kaip tu drįsti taip lėtai važiuoti,
kai aš skubu!". O jei važiuoji leistinu greičiu, t.y. visai neviršydamas
leistino greičio, tai jau tada bukvaliai pipec kas dedasi pirmoje eilėje
- visi nardo, tave lenkia ir dar demonstratyviai mažu atstumu,
agresyviai! Tokiu būdu, faktiškai, kyla dar didesnis pavojus kitiems
eismo dalyviams, nei jei viršytum ~10 km/h greitį, tada vis tiek kažkiek
ramiau būna.

Tai su tokia žmonių kultūra siūlai naikint gulinčius policininkus ir
išdaužyti greičio matuoklius? Kai daugumos lietuvių teisinė sąmonė yra
primityviam lygmenyje, kai teisės laikytis verčia ne moralinės nuostatos
ir sąmoningumas, o elementarios sankcijos - piniginės baudos? Pagalvok
dar sykį.