Tema: Re: Sumaišė... :)
Autorius: Kesha
Data: 2015-09-07 09:12:15
> Realiai tai nelabai kas į temą kažką pasakė... :)
>
> Ar gali kažkas pateikti statistiką kaip pagerėjo eismo saugumas Vilniuje po:
> 1) greičio sumažinimo nuo 60 km/h iki 50 km/h

įskaitant, kad tas greičio ribojimas galioja ir sunkiajam transportui,
tai skirtumas juntamas, be to lengvosios, kaip važiavo +10, tai ir
važiuoja, bet prie mažesnio skaičiaus pridėjus 10, gaunais ir mažesnis
greitis.

> 2) reikalavimo važinėti dieną su įjungtomis šviesomis

Achujenas beje dalykas, nes esu važiavęs ukrainoje, tai va man to labai
trūko, kad ten jie važinėja be šviesų dieną, nes net šviečiant saulei,
labai smarkiai skiriasi, kad pamatyti priešpriešais važiuojantį
automobilį su ir be šviesų, tas labai padeda lenkiant.
Bet pas mus būna ir pustant pamatai (gerai jei laiku) taupantį lemputes
ar benzą, ar dar kažką, idijotą.
Ankščiau aš irgi nesuprasdavau, ką duoda tos įjungtos dienos šviesos
dieną...

> 3) greičio matuoklių pastatymo

tose vietose kažkodėl smarkiai nukrenta pravažiuojančių vidutinis
greitis...

> 4) pėsčiųjų perėjų paaukštinimo

Kadangi nemokam praleidinėti pėsčiųjų, tai tokiu būdų įdiegiami
papildomi pristabdymo prieš perėjas refleksai...

> 5) raudono asfalto patiesimo

Dėmesio atkreipimas

> 6) nežymėtų policijos automobilių naudojimo

Nu kad paranoja nepaliktų ir dažniau pamastytume - spausti ar ne...

> 7) t. t.
>
> Vakar beje mačiau atvejį kai prieš paaukštintą perėją 1-oje juostuoje sustojo
> troleibusas praleisti žmonių, o 2-oje juostoje vos neužkabinęs žmonių
> praskrido juodas bemvas net nepristabdęs ant ~70 km/h...
> Po to jis važiavo lėčiau už kitus nes matyt rankos drebėjo...?
> Kaip šiuo konkrečiu atveju eismo saugumui padėjo paaukštinta perėja?

Nu tai tas žemai skraidantis plėšrūnas, jau prieš sekančias perėjas
išskleis posparnius ir skris lėčiau...

> Aš eismo saugumą kelčiau kitais būdais:
> 1) dėčiau didesnes pastangas mokant naujus vairuotojus
> 2) daryčiau griežtesnius vairavimo egzaminus
> 3) egzaminus reikėtų perlaikyti kas tarkim 5 metus
> 4) neišduočiau 30-50% žmonių išvis vairuotojo pažymėjimo
> 5) sulyginčiau bausmes už tyčinę žmogžudystę ir netyčinę avarijoje
> 6) girtuokliams/narkomanams atiminėčiau teises visam gyvenimui
> 7) t. t.

Chernia čia viskas - iš serijos, aš labai gerai vairuoju, todėl
nuimkite man apribojimus, o visiems kitiems, ne tokiems, kaip aš
atimkite išvis galimybę man maišytis kelyje...