Tema: Re: Sumaise... :)
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-08 09:55:17
On 09/08/2015 09:47 AM, vaidas100 wrote:
> Dėl avaringumo remiuosi TIK savo patirtimi - mane apakina.

gali drasiai tiketi ne vien savo patirtim. istisi MOKSLINIAI straipsniai
apie tai parasyti. pradedant objektyviais tyrimais realiom salygom
kelyje, baigiant zmogaus akiu anatomija. ryskus kontrastas atkreipia
demesi vienur, sumazina kitur. is esmes DRL 'de facto' skirtas
luzeriams, kurie vaziuodami nemato nieko aplink, nes paprasciausiai
neziuri. uz vairo veikia bileka, tik ne susikaupe ziuri i kelia. todel
be 100w halogenu nemato atvaziuojancios masinos priesais. negana to,
veliau viso to pasekme dar pristato kaip priezasti ir argumenta uz DRL -
matai jie priprato taip, todel nebemato masinu su isjungtom lempom. tik
beda, kad tokie 'tinginiai' uz vairo, priversti pamatyt 100w halogenus
(ar xenonus) net patys to nenoredami, kazka kita pastebet kelyje
nebeturi jokiu shansu - kencia viskas aplink, kas neturi 100w lempos ant
galvos. DRL yra savanaudiskais tikslais sugalvotas dalykas vairuotojams
nevykeliams, jie jauciasi saugesni. kad taip kelia pavoju likusiems
eismo dalyviams - jiems px. statistika irgi daug kur iskraipyta arba
tiesiog kvailiu nesuprasta. deja, ji yra nepalanki DRL. taciau tinginiai
ir toliau nori jaustis saugesni uz vairo nededami tam jokiu pastangu,
virsydami greiti ir laikydami tai savo prigimtine teise. DRL jiems yra
papildomas irankis ta daryt.