Tema: Re: Sumaišė... :)
Autorius: Bone Daddy
Data: 2015-09-04 17:32:00
99% vairuotojų viršija greitį iki 10 km/h, tai skaitosi normalu.
Vienok, jei pažeidi vieną KET punktą, pažeisi ir kitus, sniego gniūžtės
principu iki P pyzdec.
   Jokie kursai to nepakeis, kol visuomenė tai toleruoja.

"Tomas"  wrote in message news:msc83a$qb3$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO tie gulintys policininkai kiekviename kaime visų pirma dėl fūrų
padaryti. Nes didelė dalis lengvųjų auto gyvenvietėje greitį ir taip
nuima. O fūristo pristabdančio gyvenvietėje be gulinčio policininko
pradžioje ir pabaigoje, aš ko gero nesu matęs.