Tema: Re: Reklama - maistas Nidoje
Autorius: Night
Data: 2009-08-14 10:45:18
Ei, -o-o-, peace.
Dabar as prisiminiau, kaip man pikta, kai vakar paskersto 12 men limuzinu veisles jautuko ispjovos
steika, pagardinta tik druska ir pipiriukais, mediur rare, pasildytoje leksteje mano zmona valgo su
KECHIUPU!!!!!! (pries tai reikalaudavo "well done", is vis man sirdis stodavo) Nu niekaip man sioje
vietoje nesigauna pritaikyti "man taip skaniau". Ko gero tavo pozicija del balto alaus panasi :)) Bet vis
del to manau mes (tu del alaus, as del steiko) neteisus - koks skirtumas kad zmones geria/valgo kaip
jiems patinka? Ir tegul senoliai, degustatoriai, eGspertai susikisha savo subalansuota ir sukalibruota
beigi islavinta subtilu skoni kuo giliau :)))