Tema: Re: Reklama - maistas Nidoje
Autorius: Silvano
Data: 2009-08-12 15:13:41
uzmesk aki i svyturys.lt :) cituoju gamintoja:
Viena isskirtiniu "Balto" alaus savybiu yra drumstumas, tad pries atidarant
buteli vertetu ji supurtyti, o pilstoma gerti tik is specialios atsaldytos
taures. Kad atsiskleistu visi sio alaus skonio subtilumai, ji galima
pagardinti sviezios citrinos griezineliu. Jis skirtas tiems alaus megejams,
kurie zavisi ypatingomis alaus skonio ir aromato savybemis.

be to, prie vienintelio balto alaus, yra pateikti dar 6 kiti jo vartojimo
budai :)

taip kad, atsiprasyk visu dabar :)))