Tema: Re: Reklama - maistas Nidoje
Autorius: Silvano
Data: 2009-08-12 14:54:18
As tai tik norejau atkreipti tavo demesi, kad ne tau aiskinti kaip ir su kuo
zmonem vartoti produktus :) tavo pozicija sioje diskusijoje tai siauro
mastymo pavyzdys.....MAN, MAN...as nebandziau irodyti, kad alus su citrina
yra gerai, as norejau parodyti, kad tavo kategoriska nuomone yra neteisinga
ir vertetu pasilaikyti ja sau :))