Tema: Re: Reklama - maistas Nidoje
Autorius: -o-o-
Data: 2009-08-12 15:10:59
visu senoliu "tokie" keliai buvo kiek pamenu. Teko ne vienose anu "rusisku
laiku" vestuvese sudalyvauti. Arba tiesiog po sejos, bulviakasio. Tu jiems
alaus su citrina ar degtines (samagono) su sultim tikrai nebutum ikises.
Butum apsijuokes ir tiek. Jie tikrai niekada nieko ir su niekuo neskiesdavo
bei nemaisydavo, nes geram daiktui priedu nereikia.