Tema: Re: Reklama - maistas Nidoje
Autorius: pragäras
Data: 2009-08-12 18:02:17
čia marketinginis tekstas, kurį man konkrečiai su švyturio PR teko aptarti, kai darbavausi prie vienos panašios rašliavos; tai tuomkart tą citriną išmetėm, bet šiaip ji ten grynai 'for fun" - kaip ir minėta tekilos gėrimo procedura :) ir šiaip malonu, kad jūsų fleimo dėka nemažai sužinojome apie maistą Nidoje :)