Tema: Re: Reklama - maistas Nidoje
Autorius: -o-o-
Data: 2009-08-12 15:32:31
Koks tu dar jaunas :) As minejau "rusisku laiku" ir bent nuo saves rasiau
apie 1970-95 metu laikotarpi. Tada kaimas tikrai taip negere, zmones
dirbdavo daug ir juodai, visos pakeles buvo nusienautos, laukai pilni bulviu
ir darzoviu, ne to kas dabar. Be abejo buvo isimciu. Bet sulyginus kas
dabar, tai baisu, dabar pagrybavo voberusku - ir ant bambaliuko 9.5% -
priliuobia ir sedi patenkinti :) kazi gal jiems citrina pasiulius, pliam
ideja, reiks pabandyt pasiulyt :)