Tema: Re: Bendro naudojimo keptuve ?
Autorius: Masala
Data: 2014-08-26 09:32:34
Butent skeppshult būna paruoštos, jokių magiškų veiksmų atlikti nereikia :)
Dėl šv.ramybės prieš naudojant pirmą kartą (išplovęs karštu vandeniu, be
nuriebalintojo) pakepiau riebios rūkytos dešros riekelių (ir instrukcijoje
taip siūlo). Svarbu po kepimo plauti tik karštu vandeniu nenaudojant
nuriebalintojo.
Vienas draugas prieš pirkdamas, grasinosi man padovanot jei kibs/svils
maistas,  nepadovanojo, pats naudoja ir atsidžiaugti negali...

Kas dar svarbu - lygus keptuvės dugnas (ko nepasakyčiau apie pigesnes, rytų
gamintojų), t.y. lygiai guli ant stiklo, neišsikraipo.