Tema: Re: Bendro naudojimo keptuve ?
Autorius:
Data: 2014-08-25 16:13:29
Danga gerai laiko. Ant indukcines as megstu staigiai uzkaitinti, o po to
sumazinti temperatura. Po 2.5 metu dar visai vartojama, bet jau yra
pabraizymu, tai kai rasiu eiline nuolaida pirksiu nauja.
Naudojama kaip kasdienine keptuve. Nu as aisku naudoju medinius ar
plastikinius irankius, bet labai specialiai nesaugau.