Tema: Re: Bendro naudojimo keptuve ?
Autorius: Masala
Data: 2014-08-25 16:24:43
Špižinė keptuvė puikiai veikia ant indukcinės viryklės. Naudojam Skeppshult
(http://pigu.lt/virtuves_buities_apyvokos_prekes/virtuves_ir_stalo_reikmenys/keptuves/ketaus_keptuve_skeppshult_5_28cm?id=205841)
kasdieną ir viskam (tik lietiniams pirkom spec žemą keptuvę su teflonine
danga). Rankena plieninė, bet neįkaista, keptuve sunkoka, bet ir žmona jau
įprato. Plauti karštu vandeniu be nuriebalintojo.
Pirkiodavom anksčiau visokias tefal kas 1-2 metai, o šitą įsigijus rupesčių
nebėr. Manau mano gyvenimui šios keptuvės pakaks ir vaikams liks.