Tema: Re: Bendro naudojimo keptuve ?
Autorius:
Data: 2014-08-25 10:45:55
Pas mane tokia Tefal jau 2.5 metu. Dar vis vartotina bet jau ziurineju
pakaitalo. Manau savo kaina atperka su kaupu.
Turiu ir IKEA keptuve, tai ~2 metus puikiausiai atlaike. Dabar jau virs
keturiu metu, tai jau svyla truputi. Naudojama retai, bet vis dar
neismeciau ;)

Kazkaip nemanau kad neverta su brangiom keptuvem issidirbineti, geriau jau
pakeist kas 2-3 metus.