Tema: Re: kepiniu kaloriju skai?iavimas
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-12-27 12:02:00
Turbūt liūdna gyventi, kai apie valgymą tik ir tegalvoji?

"servisas"  wrote in message news:l9jh7t$1m5$1@trimpas.omnitel.net...

Ka ten labai rasyt, pasiskaiciuoji kiek pagal tavo svori reikia kaloriju
dienai, ir sumazini ant kazkiek, bet ne drastiskai. Pvz, man reikejo su mano
aktyvumu ~2700 dienai, tai taikydavau ant 2000-2200, bet vistiek iki 2400
suvartodavau. Ir siaip prasideda toks idomus zaidimas, edi valgykloj ir
skaiciuoji, kiek cia kas gali sudaryt kcal :) Speju visada apsiskaiciuodavau
(padidindavau), nes po -300 kcal per diena yra kiek per mazai tokiam metimo
spartumui. Pvz jei zmogaus lasiniu kaloringumas yra 7800 kcal/kg, tai po 300
kcal dienai pamazines, 1 kg svorio teoriskai turetum numesti per 26 dienas.
Gal ir nera blogai, bet biski noretusi greiciau;) Kita vertus, po 4 kg/men
numetimas, kaip ir Alora sako, nera gerai, manau organizmui per didele
kancia.
Na, ir dar prie viso to, stengiausi daugiau judet, nes judejimas turi du
privalumus, susinaudoja tos pacios kalorijos, ir kai turi kazkokia veikla,
pamirsti, kad namie yra sausainiu sekcijoj. Pvz, pernai vasari apturejau
zvejyba, kai pagal kaloriju suvartojimo lenteles isvaiksciojau 1800 kcal.
Idomu, kad nepasakyciau, jog labai praalkau. Priedo, per tuos
pasivaiksciojimus alki malsindavaui daznai nedidelem porcijom, pvz bananu
isimeti ir suvalgai po viena kas valanda. 7 val- 700 kcal kazkur, isvaikstai
daugiau energijos, o valgyt visai nesinori.
Ir siaip tie 2200-2400 kcal yra davelnia maisto. Na, taip, tai tik 400 g
sokolado ar 300 g sviesto, bet pvz pomidoru tai yra berods 20 kg,
morku/obuoliu ~5 kg. Galima tikrai nebadauti, ir netgi vaikscioti persiedus.
Tiesa, vistiek reikia mesos, bulviu, pienu ir panasiai, tai protingais
kiekiais valgant viska galima nesunkiai sudelioti.
O tos sparcios dietos, kur zurnaluos raso, tai totalus vejai, daugumos ju
esme yra pasalint is organizmo vandeni (nes tai svoris), ir druska (kuri
padeda kaupti organizmui vandeni). Numeti svorio, pradedi vel maitintis ir
viskas atgal. As kaip tik stengiaus daugiau vandens gert kudindamasis,
maziau alkis jauciasi. Vat pvz sula ejo, litras 80 kcal, 5 litrus per diena
ikali, tai 400 susidaro:)

"Nikodemas" <niko@demas.lt> wrote in message
> grafikas, tai smagus.
> rašyk kaip metei svorį ;)

>>> nukrito. Priedo nereikejo salotom maitintis, ir pyragai ir sokoladas