Tema: Re: kepiniu kaloriju skai?iavimas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2013-12-21 23:50:23
aš valgau todėl, kad noriu valgyt, visiškai negalvodamas apie svorį ir jis pas mane nenusimeta nei užsimeta.
  kažkada numečiau atitinkamą skaičių Kg, bet ne todėl, kad norėjau numest, o todėl, kad pasikeitė gyvenimo būdas. Tik pagalvojau: gerai, kad nebereikia nešiot su savim kibiro vandens ekvivalentą